Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Surat Cinta Kedua from him :)



My jantung aty <3 khairul ikhwan <3



haloo haloo . nmpax kan kan pic sape tuhh . hee tayahh bagy tauu pun korg mesty daa tauu sape ? haa sapee ? yeahh ! bijax panday anda meneke . hehe :D kaly nieyhh share pasal si dye lagy . hakhak tiap kaly jmpe msty dapat surat cinte . this the third time i meet him pada tarikh 8 December 2011 . mase nieyhh akoe baru tge mnggu cpel nan dye . hehe mauu tauu ape isi kandungan suratt tuhh . mai mai bace dibawah nieyhh yee . ;)

salam sayang dari suami kesayanganmu :)

yunk , dengan adanya surat ini i nak bagi tahu yang i benar-benar ikhlas dengan you . dengan adanya surat ini jugak i nak bagi tahu yang i benar-benar sayang you . i harap u tak curang dengan i . ingat pesan i !! kalau you curang dengan i siap i KERJA KAN YOU !! you nak tauu tak semenjak i dengan you , i banyak berubah tahu lagi-lagi dari segi perangai i . you jangan pernah pergy dari hidup i tauu . you amat bermakna dalam kehidupan i . you nak tahu tak setiap masa yang i lalui dari saat ke minit dari minit ke jam i asyik asyik fikir dan ingatkan you tau . kenape ek setiap masa yang i lalui sukar untuk lupakan you ? hummmm nta lah syg . i pun tatau . hee :p
syg mesti tunaikan janji syg ! yang syg tak akan curang ! syg , setiap hari yang kita lalui bersama itu adalah KENANGAN TERINDAH bagi i . hope bagi syg juga => i tahu i tak sehebat ex you yang dulu-dulu semuenya kacak , hemsem , comel and macam-2 agy , tak macam i dah la keding tak comel pulak tuh ! kenape lah syg boleh jatuh hati dengan i kan ? tapi tak apalah syg . hehehe :p
awak . awak tahu tak saya takut sangat kehilangan awak . awak saya cintakan awak kadang kadang apa yang saya buat pada awak mungkin gile sikit tapi saya nak awak tahu yang saya takot sgt kehilangan awak . awak hati saya suke paksa awak kadang-kadang tapi hati saya tak nak tahu . bila saya merajuk dengan awak sebab saya nak awak pujok saya dengan cara awak dan ada masa saya buat awak jeles sebab saya nak awak tahu yang saya nak awak makin sayang pada saya bila perasaan cemburu ada saya tahu awak sayang pada saya :) hehe maaf buat awak jeles :p wek !

SAYA CINTAKAN AWAK MACAM AWAK CINTAKAN SAYA :P

you , kalau kita ditakdirkan berpisah i nak you tahu i sayang dan cintakan you sangat sangat . mungkin masa you baca surat ini kita maseh bersama atau tidak . tapi tapela abaikan pasal benda yang i tak patot pikir ny :( hmmmm . you tahu kenape i takot sangat kehilangan you , sebab i rasa you sorang saje yang boleh buat i gembira dan tersenyum :) you i jugak nak mintak maaf dengan u kalau i ada banyak sangat kekurangan dan kelemahan . maaf jugax ea sebab i salu cita sal dye . i ngaku i maseh sayang dia tapi you perlu tahu yang i dah cube sedaya upaya untuk lupekan dye dan sayangkan you sepenuhnya . maaf lagi daripada i yang mungkin you dah muak dengar setiap hari . i hope u terima maaf i and sudi ampunkan dose i syg ... hee :)
you , kata terakhir sayang untuk you jangan pernahh cube dan pakse untuk lepaskan i dan jangan pernah tinggalkan i sorang sorang . bagi i u adalah jiwa dan raga i tanpa diru you kehidupan i tak akan seindah dan seceria ini . hanya you penghibur hati untuk i sayang :)

EXTRA !!
IWAN + NANA = <3 ---> FOREVER + EVER ^_^

ONE 1.  Hehe iLOVEyousomuch !
TWO 2.  Haha iMISSyousomuch !
THREE 3.  Huhu iwantHUGyoukuatkuat !
FOUR 4.  Hihi iwantKISSyoupuaspuas !
FIVE 5.  Hoho iwantBULLYyouFORFUN !

SIX 6.  HEHAHUHIHO ? nakal tak saya ? wexx =P

tamo la nges-nges
tamo la tacink-tacink
- JUST -
- SMILE -
- HONEY-

SAYA SAYANG AWAK MACAM AWAK SAYANG SAYA SANGAT SANGAT :P



#sory suratt tuhh dahh buruk sebb kne ujan . hehe =)

hikhikhik sooo sweett sayangg . LOVEUSOMUCH laa . mehh bgy flying kiss skitt . mmmmmuuuuuaaahhhhhhh . hakhakahk :D <3<3

Terima kaseh kerana sudi membaca . Suke ? LIKE okeyh ^_^

0 orang mauu tauu secrett saye: