Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Surat Cinta Ketiga From Him :)


Hye sayang , nga buat ape ? Hehe bace surat la tuhh . Hee i da agak da . Macam mane i tau ek ? Try tgok blakang you ade ape ? Hehe gurau je saje na buat u suspens sikit . Huhu . Sayang ? MUAHH ! Sayang you sangat sangat . Time kaseh sebab sudi datang ke KAJANG y maybe tak setaraf and setanding KL . Ee tapela y pntyng kita dapat bersua muka bertentang mata . Kan sayang ? Hope dengan pertemuan y bersejarah ny akan membuatkan perasaan dan aura sayang , cinta , rindu you terhadap i makin bertambah dengan banyak auw . Kalo tak bertambah u tambah-tambah la kan ea ? Hikhikhik :D
You y i sayang , y i cinta , y i sayang sanjungi . Hehe . Hmmm btw i mintak maaf sangat sangat kalo i menyusahkan u smpy u terpakse and turun siny semate mate kerana terlalu rindukan i ? Hee maaf ea sayang . Huhu i nak and teringin sangat turun KL , TS , PV , BB , KLCC , SUNGEI WANG , LOW YAT and laen laen tapy i , hee you buat buat paham jela k ? Knape i nak turun sane ? Sebab kat situhh banyak pilihan port port untuk kite meluangkan mase . Alahai ! Auww romentix nye ! Hehehehe :D tapy kan yang tak best nye bile maw berjalan tuhh . Huh seksa betol ! Hakhak laen la dye " ATLET KEBANGGAN + KESAYANGAN PUTERIJAYA =P " ( Huhu bangga mangga dapat awex macam dye ) . I cume berharap ini bukan kali terakhir u datang sini and second tyme turun ke MEDAN SATAY KAJANG HAJI SAMURI . Nanty i belanje u satay if you datang sini agy auw ? Sedap sangat sayang :-)

Yuliyana Budak Baik Budak Nakal Budak Comey Budak Lawa Budak Cun Budak Chubby Budak Tembam Budak Gemoxx . Haha Tapi Saya Tetap Sayang Awak Sangat Sangat Muahh Kat Dahi Awak <3<3<3<3 Love You <3

Sayang , kalau kita ditakdirkan berpisah kita ditakdirkan putus , i nak y you tahu i amat amat menyayangi dan mencintai diri you . TERAMAT ! SANGAT SANGAT ! I tanax and tanax pisah ngan i tauu ! Hope u sentiase cube pertahankan hubungan kite walau ape pon yang terjadi walau ape pon yang berlaku . I tetap dengan pendirian i . I tanax pisah ngan u . Paham ? Tetapi hmmmm :-( if kite berpisah if kita putus kita pasrah dan redha jela dengan hati yang terbuka kerana ini semua adalah lumrah dalam percintaan . Tetapi bia la kita putus dengan sebaik baiknye bukan dengan cara yang menyakitkan hati dan menlukekan hati . :-( :-( :-( . Hee dah lah tamo sdyh sdyh monyok monyok dah tak comey da muke tuhh da cam beruk da muke tuhh . Hehe :-P . Now i maseh bersama dengan u kan sayang ? I stay ceria and buat u senyum kan ? Senyum sikit syg . Senyum sederhana syg . Senyum yk syg . Haa ! macam ny la wife kesayangan i . Mmuaahh kat pipi tembam dye , Muahhh !! <3

Sayang ? You ingat ea janjy you and promise you ?
1 ) You TAK AKAN TINGGALKAN I !
2 ) You TAK AKAN CURANG DGAN I !
3 ) You TAK AKAN TXT , IM , GAYOT NGAN BOY LAEN !
4 ) You SENTIASA DENGAR NASEHAT DAN CAKAP I !
--> okey sayang ? Hee kene mara kalo tak t u tak takot . I sentiase pegang janjy janjy you sebab i tauu u seorang wanita yang sentiase patuh and sentiase menunaikan janjy you :-) :-) MUAH !!

Nana : " Kenape awak mahu mengahwini saya ? " <3<3
Iwan : " Sebab sy dapat cium awk bile bile mase :-) " <3<3 

Yunk oiy ! Surat belum habis agy ! Haih dye ny . Sayang .. Na tau tak ape harapan harapan i kat you ?
1) KAHWIN DENGAN YOU (^_^)
2) KEKAL DENGAN YOU (^_^)
3) TANAX PISAH NGN YOU (^_^)
4) CELEBRATE BUFDAY , RAYE AND LAEN-2 NGN YOU (^_^)
5) SENTIASA HEPY , CERIA , BAHAGIE KAN HIDUP I (^_^)
6) SETIA AND TAK KAN CURANG DGAN I SMPY KIAMAT (^_^)
7) DAPAT RESULT YANG TERBAIK DALAM SPM NANTY (^_^)
8) DAPAT 100 ANAK ( HEHEHE NAKAL =P " just kidding " =P

Huh ! Huh ! Huh ! Penat menulis penat memikirkan idea . Hasil titik peluh i akhirnya siap jgax la surat cinta yg u impi impikan selama ini . Semoga dengan surat ini membuatkan hidup u bahagie and menghepykan u k ? Wait ! Sayang iloveyousomuch , imissyousomuch , i need you forever and ever . Dont leave me alone okey honey ? muaxx muexx muixx muuxx muoxx . Hope awak tak tinggalkan saya , saya amat menyayangi awak sangat sangat . Jaga diri jaga nyawa awak seperti mana awak jaga diri saya okey ? Assalamualaikum :-)

ONE --> ILOVEYOUSOMUCH
TWO --> IMISSYOUSOMUCH
THREE --> INEEDYOU
PLEASE DONT LEAVE ME ALONE :-(

Kata kata yang ditulis dapat memenangi hati lebih banyak orang jika dibandingkan dengan kata kata yang diucap daripada mulut (^_^)

Cinta ialah kehidupan seorang WANITA tetapi cinta juga merupakan sebahagian daripada babak kehidupan seorang LELAKI 

( iloveyou ) <3 Muaxx <3
( aishiteru ) <3 Muuxx <3
( woaini ) <3 Muixx <3
( sarangheayo ) <3 Muoxx <3
( tiamo ) <3 muexx <3

maaf maybe tulisan terabur comot selekeh i cume harap you paham bahase bdak korea ny ea ? Haha perasan  ! Hope you hepy syg ! Muahh !

- TARGET SPM -
BM             A
SEJ              A
GEO            A
AG              A
SN              A
BI                B
EA               B
PDGN          B
MATH          C

ATTENTION ! (^_^)
Saya sayang awak ! Terima kasih kerana sentiasa buat saya hepy , senyum , bahagia . Beruntung saya kenal awak tak sie sie saya coup ngan awak . Saya hope awak pon hepy , and bahagie dgan saya k ? Itu jea harapan saya . Awak comey + lawa <3 saya suke tenong muke awak kalau kat umah saya tengok pix awak comey sangat sayang <3 tak mungkin saya tinggalkan gurl selawa secomey awk . Saya tak rela and tak sanggop kehilangan awak . Muahh jangan tinggalkan saya (^_^)

Awak ?
SAMAT
TAHUN
BARU :D
Azam
Baru :D
Semue 
Baru :D
Jangan 
BF
Baru 
Sudah !!
hehehe
muahh !!





Terima kaseh kerana sudi membaca . Suke ? LIKE okeyh ^_^

0 orang mauu tauu secrett saye: